Przedszkole
Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów
Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów
Zespół Szkół w Czaczu
Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy włączyli się w zbiórkę na rzecz dzieci z terenów dotkniętych powodzią. Zebraliśmy mnóstwo zabawek i pluszaków, przyborów szkolnych i słodyczy.
Wszystkie dary zostały dostarczone osobiście przez pana psychologa Zbigniewa Michalkiewicza do miejscowości Lądek-Zdrój. W galerii obejrzycie efekty naszej zbiórki oraz zdjęcia wykonane na miejscu przez pana Michalkiewicza. Dziękujemy za waszą hojność!
Serdecznie zachęcamy wszystkich do włączenia się w zbiórkę na rzecz dzieci z terenów dotkniętych powodzią. Zbieramy m.in przybory szkolne, zabawki i pluszaki oraz słodycze. Zachęcamy do tego, aby dołączyć własnoręcznie napisaną miłą wiadomość.
Wszystkie dary zostaną dostarczone osobiście przez pana psychologa Zbigniewa Michalkiewicza, który we wtorek 1 października wyjeżdża do miejscowości Lądek - Zdrój.
Przynoszone rzeczy można zostawiać w skrzynce, która stoi w starej świetlicy obok automatu. Zbiórka będzie trwać do 30.09.2024. Zachęcamy wszystkich do włączenia się do pomocy. Pozdrawiamy!
Wolontariusze Zespołu Szkół w Czaczu
Uczniowie klas VII i VI spędzili wtorkowe przedpołudnie w ogrodzie terapeutycznym na terenie Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach. Wizyta ta odbyła się dzięki realizacji projektu „Aktywni dla Pokoleń – Kontynuacja!” finansowanego przez powiat kościański.
Uczniowie korzystając z pięknej pogody wykonali prace porządkowe: oczyścili ogród z liści i chwastów oraz posadzili nowe kwiaty w doniczkach.
Wizytę w „Tajemniczym Ogrodzie” zakończył wspólny posiłek wolontariuszy, mieszkańców DPS oraz opiekunów. Była to już kolejna wizyta młodzieży w Jarogniewicach, która jest efektem udanej współpracy z tą instytucją.
W czwartek 29 lutego wolontariusze spotkali się, aby wspólnie spędzić popołudnie podczas zajęć integracyjnych. Uczniowie podzielili się na dwie grupy, z których każda przez półtorej godziny przygotowywała „escape room”. Po poczęstunku zespoły ruszyły do przygotowanych dla nich „escape roomów”. Wolontariusze, aby uwolnić się z sali musieli odczytać zaszyfrowane wiadomości, wykonać zadania i odnaleźć klucz.